Wspieramy swoją wiedzą firmy budowlane, developerów, instytucje sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci i centra handlowe oraz firmy produkcyjne, handlowe i usługowe.
Opracowujemy strategie sprzedażowe na gruncie weryfikacji empirycznej badanych grup docelowych. Diagnozujemy konsumentów. Wykorzystujemy w prowadzonych analizach techniki projekcyjne, metody planowania strategicznego i wszystkie techniki badawcze ilościowe oraz jakościowe. Nasze rozwiązania to m.in. marketing geograficzny, projekty typu mystery research, insighty konsumenckie, prognozowanie rynku i analizy komunikacji w puntach sprzedaży.
Nasze usługi dostarczaliśmy m.in. do takich instytucji jak:
- 2 największe firmy developerskie
- największa międzynarodowa grupa budowlana, której przychody przekraczają 5 mld zł
- 5 dużych spółek sektora FMCG
- 40 spółek sektora produkcji, handlu i usług