Modele współpracy – dostosowujemy do potrzeb klientów. Jedną z przewag konkurencyjnych Spółki jest oferowany rozwinięty i zweryfikowany model obsługi zarówno on jak i off-site.
Sposób organizacji i świadczenia usług przez Spółkę oparty jest na autorskiej metodyce zarządzania projektem z wykorzystaniem m.in. biura projektu Project Management Office. Project Management Office (określane w Spółce jako PMO) jest metodyką stosowaną przez IBC GROUP Central Europe Holding S.A. od 10 lat, w celu skutecznego zarządzania projektami doradczymi i badawczymi, składającymi się z wielu powiązanych etapów i zadań. Nasza metodyka opiera się o standard PMBOK® Guide i podlega ciągłemu doskonaleniu w ramach przyjętego przez nas organizacyjnego i projektowego modelu procesowego „uczenia się”. Nasza metodyka była weryfikowana i udoskonalana w toku realizacji przeszło 500 różnej skali projektów. Biuro PMO określa standardy w zakresie zarządzania projektami, monitoruje i wspiera realizację działań projektowych z wykorzystaniem odpowiednio dobranych systemów i narzędzi. Niezbędna do sprawnej realizacji projektów wiedza dostępna jest za pośrednictwem backupów, repozytoriów, bibliotek dokumentów, szablonów, procedur, instrukcji, kart pracy i list kontrolnych, dedykowanych szkoleń i materiałów prezentacyjnych. Wykorzystujemy również oprogramowanie CRM wspomagające zarządzanie nie tylko realizacją projektów, ale też kontaktem i relacjami z naszymi klientami. Dzięki stosowanym narzędziom jesteśmy stabilnym dostawcą usług w dziedzinie doradztwa strategicznego oraz badań.