Styczeń 2017 roku był miesiącem podsumowania projektu, który realizowaliśmy przez cały ubiegły rok, jako partner badawczy Muzeum Narodowego. Przedmiotem badania była analiza potrzeb publiczności odwiedzającej Park w Królikarni oraz Muzeum Rzeźby im. Xawerego Dunikowskiego. W ramach analiz dostarczono przedstawicielom tej ważnej na kulturalnej mapie Warszawy instytucji odpowiedzi na pytania dotyczące: profilu osób odwiedzających Królikarnię, ich wiedzy na temat Muzeum Rzeźby, uczestnictwa gości w wydarzeniach i wystawach organizowanych przez tą instytucję, postrzegania wystaw w Królikarni oraz Muzeum Rzeźby (Pałacu), oceny infrastruktury oraz obsługi w Królikarni oraz postrzegania tej instytucji. Podsumowanie badania stanowiła odpowiedź na pytania kluczowe z punktu widzenia dalszego rozwoju tej instytucji w tym proponowanej oferty kulturalno-edukacyjno-rozrywkowej oraz realizowanej strategii komunikacyjnej z potencjalnymi odwiedzającymi.