Socjolog z bogatym doświadczeniem w realizacji badań empirycznych. Badacz społeczny, menedżer i innowator. Od ponad 30 lat realizuje badania społeczne i marketingowe w kluczowych sektorach gospodarki. Specjalizuje się w projektach obejmujących rozwój organizacji, zasobów ludzkich oraz diagnozy społeczne. Wspiera ekspertów, zespoły i organizacje w projektowaniu badań i uzyskiwaniu przewag konkurencyjnych. Prowadził zarówno badania o charakterze naukowym, jak i na potrzeby obsługi public relations, ewaluacji oraz marketingu. Specjalizuję się w badaniach dotyczących instytucji publicznych oraz relacji b2b. Posiada bardzo rozwiniętą świadomość metodologiczną oraz bogate doświadczenie w projektowaniu badań nietypowych, zorientowanych na eksplorację problemu. Posługuje się biegle językiem angielskim i francuskim. Posiada stopień naukowy doktora nauk społecznych w dyscyplinie socjologia uzyskany na Uniwersytecie Warszawskim.
Adam Mielczarek
Obszary praktyki: